Etsin Maaria Leinosen runoa, jossa loppupuolella "mitattavaksi en suostu" tai "en mitattavaksi suostu". Julkaistu 1993 tai ennen sitä.

Kysytty

Etsin Maaria Leinosen runoa, jossa loppupuolella "mitattavaksi en suostu" tai "en mitattavaksi suostu". Julkaistu 1993 tai ennen sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Maaria Leinosen kokoelmasta Silmissä uudet unet (1989), sivulta 78.
Kirja kuuluu Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmiin, saatavuuden voi tarkistaa Web-Origosta (http://kirjasto.kuopio.fi/).