Etsin lyhyehköjä satuja, jotka kertovat matkustamisesta jollain välineellä; autolla, junalla, laivalla, lentokoneella, raketilla, pyörällä.

Kysytty

Etsin lyhyehköjä satuja, jotka kertovat matkustamisesta jollain välineellä; autolla, junalla, laivalla, lentokoneella, raketilla, pyörällä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa valikoima lasten kirjoja, joissa matkustetaan erilaisilla menopeleillä:

Haderlein, Ute : Iloisia Nallesatuja; Helsinki : Kirjalito, 2011.
Hirvonen, Lauri: Hupsutupsun junamatka. Helsinki : WSOY, 2009.
Montanari, Donata : Pikku Juna; Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 1994.
Oram, Hiawyn: Matkalla vaarin luokse; Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 2001.

Kinnunen, Tommi: Vernerin matka maailmalle. Helsinki : Nemo, 2010.
Whybrow, Ian: Automatka mummolaan. Karkkila: Mäkelä, 2010.
Lachman, Ruth Mabee: Riston laivamatka. Helsinki : Tammi, 1977.

Winters, Pierre : Hui, me lennetään! / Pierre Winters & Tineke Meirink ; Helsinki : Lasten Keskus, 2011.
Emmett, Jonathan: Jaska Jänön vapaapäivä. Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 2006.
Kelman, Marcy: Nokkelat maailmanmatkaajat. [Helsinki] : Sanoma Magazines Finland, 2008.
Kunnas, Mauri: Riku, Roope ja Ringo lentävät kuuhun. Helsingissä : Otava, 2013.
Parvela, Timo: Taro ja taivaan vallat. Helsinki : WSOY, [2011].
Scarry, Richard: Richard Scarry's planes and rockets and things that fly. London : HarperCollins Children's Books, 2011.
Scarry, Richard: Iloinen ilmakirja; Helsinki : Tammi, 1975.