Etsin Loveboat- tv-sarjan tunnusmusikkia. Löytyykö siitä nuotteja tai levytystä kirjaston kokoelmista?

Kysytty

Etsin Loveboat- tv-sarjan tunnusmusikkia. Löytyykö siitä nuotteja tai levytystä kirjaston kokoelmista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

The Love Boat -sarjan tunnusmusiikki löytyy HelMet-kirjastoista esim. nuottikokoelmasta nimeltä "The Musicians' gig library : Music for all occasions : Movie & TV hits". Sijaintitiedot saat tekemällä haun HelMet-tietokantaan teoksen nimellä. Jätä tällöin kirjoittamatta nimen alussa oleva "The" -artikkeli.

HelMet-kirjastosta löytyy myös levytys ko. kappaleesta CD-levyltä, jonka nimi on "Tube Tunes. Volume Two : The '70s & '80s". CD:n sijaintitiedot saat näkyviin tekemällä HelMet-haun teoksen nimellä.

Kappaleen tekijät ovat Paul Williams & Charles Fox.

HelMet tietokanta löytyy osoitteesta www.helmet.fi.

Ystävällisin terveisin
Hanna Saloranta
Itäkeskuksen kirjasto, musiikkiosasto