Etsin Lennart Hellsingin sanoittamista lauluista tehtyä ruotsinkielistä äänitehostekirjaa. Asettamillani hakusanoilla en löytänyt sitä.

Kysytty

Hei, etsin Lennart Hellsingin sanoittamista lauluista tehtyä ruotsinkielistä äänitehostekirjaa. Asettamillani hakusanoilla en löytänyt sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä tämä kirja? Herr Gurka, Krakel Spektakel och alla de andra: 50 Hellsingsånger i urval och ackompanjemang av Johanna Hellsing och Klas Widén.

Linkki Helmet.fi: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2127018

Käytin hakusanoina Lennart Hellsing ja böcker med ljudeffekter.