Etsin laulua, jossa lauletaan jotain tähän tapaan: tuon sulle ruusuja algebran tunnille ruususuu kyllästyy kouluun Jotain tällaista olen kirjoittanut…

Kysytty

Etsin laulua, jossa lauletaan jotain tähän tapaan:
tuon sulle ruusuja algebran tunnille
ruususuu kyllästyy kouluun

Jotain tällaista olen kirjoittanut päiväkirjaani vuonna 1991 ja maininnut, että olisi Cliftersin biisi I love you. Tämännimistä biisiä en ole löytänyt eikä googlaamalla löydy noita sanojakaan.

Vastaus

Vastattu

Vuonna 1991 ilmestyi Cliftersin levy Sormus, jolla on kappale nimeltä Ruusu. Muistamiasi sanoja siinä ei kuitenkaan ole. Voisiko se kuitenkin olla etsimäsi? Tässä linkki YouTubeen:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLMZSBYtkLyu7Ga-Y6ufVmE_7WfVuJ00fd