Etsin lastenkirjaa jossa olli hullunkursia perheitä jotka asuivat kerrostalossa. Oli lapset eipäs ja juupas ja joku vastahangan perhe. Olen lukenut tätä 1970…

Kysytty

Etsin lastenkirjaa jossa olli hullunkursia perheitä jotka asuivat kerrostalossa. Oli lapset eipäs ja juupas ja joku vastahangan perhe. Olen lukenut tätä 1970 luvulla. Kirja oli tosi hauska siinä kertoja ja lukija tutustuivat yhdessä tähän hassuun taloon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Gunnel Linden kirja Hullunkuriset perheet (Gummerus,1973). En pääse tarkistamaan kirjan sisältöä, koska kirjaa ei ole saatavana kirjastossamme. Kuvauksenne perusteella tämä voisi olla etsimänne kirja.

Kuva ja takakansiteksti: https://www.finlandiakirja.fi/fi/catalog/product/view/id/682441

Kirjaa on saatavana Kymenlaakson kirjastoissa, joten mikäli haluatte lainata kirjan, olkaa yhteydessä omaan lähikirjastoonne.