Etsin lastenbiisiä, jonka sanat menevät: me myyrät, me mullassa mylläämme... Löytyisikö mistään? Tämä on luultavasti 1970-luvulta tai vanhempi.

Kysytty

Hei,
Etsin lastenbiisiä, jonka sanat menevät: me myyrät, me mullassa mylläämme... Löytyisikö mistään? Tämä on luultavasti 1970-luvulta tai vanhempi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on todennäköisesti Sirkka Valkola-Laineen säveltämä, Aila Nissisen sanoittama ja (ainakin) Lini Vainion, Pentti Tuomisen ja lapsikuoron levyttämä laulu 'Myyrälaulu'. Tietoa sen saatavuudesta (äänitteet, nuotit) saa esim. pääkaupunkiseudun kirjastojen Helmet-tietokannasta http://www.helmet.fi/ kirjoittamalla aloitussivun laatikkoon MYYRÄLAULU.