Etsin lasten- tai nuortenkirjaa, jonka luin 1980-luvulla. Siinä pojat seikkailivat pienessä kylässä tai kaupungissa. Välillä hypättiin seivästä ja ajettiin…

Kysytty

Etsin lasten- tai nuortenkirjaa, jonka luin 1980-luvulla. Siinä pojat seikkailivat pienessä kylässä tai kaupungissa. Välillä hypättiin seivästä ja ajettiin isien kanssa kilpaa sähköautoradalla. Muistaakseni kirja oli hurjan hauska. Samaa kirjasarjaa saattoi olla useampi osa?

Vastaus

Vastattu

Kollega Tampereelta ehdotti  Pauli Matikaista, kirjasarjaan kuuluvat Meidän koulu, Meidän kesäloma ja Meidän talvi. Meidän kesälomassa hypätään seivästä ja Meidän talvessa kilpaillaan isien kanssa autoradalla. Voisiko olla kyse näistä?