Etsin lapsuudessa kuuntelemaani kasettia. Kasetilla oli kaksi äänikirjaa, Mumin blir rik ja Mumin till sjöss. Äänirooleissa mm. Lasse Pöysti. Tarina perustuu…

Kysytty

Hei, etsin lapsuudessa kuuntelemaani kasettia. Kasetilla oli kaksi äänikirjaa, Mumin blir rik ja Mumin till sjöss. Äänirooleissa mm. Lasse Pöysti. Tarina perustuu Lars Janssonin sarjakuviin. Löysin kyllä valikoimastanne Mumin-nimisen LP-levyn, jolla on nämä kaksi äänikirjaa, mutta LP-levysoitinta ei ole...Tätä ei siis löydy mistään muualta muussa muodossa? C-kasetti, cd-levy? Olisi hienoa, jos äänitteen voisi digitalisoida, se on nimittäin todella hyvin tehty ja hauska. Löytyisikö siis mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että etsimäsi äänikirja Mumin : Mumin till sjöss ; Mumin blir rik (1982) on vielä lainattavissa Kainet-kirjastojen kokoelmissa Kuhmon kaupunginkirjaston lastenosastolla.

Voit tehdä äänikirjasta kaukolainapyynnön tai pyytää lähikirjastosi henkilökuntaa tekemään tilauksen puolestasi.

Tarkemmat tiedot kaukopalvelumaksuista löytyvät alla olevasta linkistä. Mikäli sinulla on voimassa oleva Helmet-kortti, voit tehdä tilauksen itsekin. Linkki kaukopalvelomakkeeseen löytyy myös linkistä.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu
https://kainet.verkkokirjasto.fi/web/arena/results?p_p_state=normal&p_p…