Kuvia St Urho's Pubista 1970-luvun jälkipuoliskolta?

Kysytty

Etsin kuvia St Urho's Pubista ensisijaisesti sisätiloista 1970-luvun jälkipuoliskolta. Bottan historiikissa netissä on vain 2 kpl hyvin huonolaatuisia. Jospa mahdollisesti jossakin historiikissa löytyisi. Kuvien käyttö olisi omassa leikekirjassa. Kuvapankit veloittavat turhan kovaa hintaa per kpl, kun ovat tarkoitettuja ensisijaisesti yritysten tarpeisiin.

Vastaus

Vastattu

En valitettavasti löytänyt kaipaamiasi kuvia tutkimistani kirjoista. Teoksessa Bottalla on! : Oy Botta Ab 30 vuotta / Janne Impiö, Jouni Pöyliö, Heikki Seppänen olisi kollegan muistikuvan mukaan kuvia siitä, mutta Helmet-kirjastojen ainoa kappale on valitettavasti kadonnut.

Mieleeni tulee kaksi paikkaa, joista kuvia kannattaisi kysyä. Toinen on tietysti itse baari, jolla voisi hyvinkin olla hallussaan historiallista kuva-aineistoa. Toinen taas olisi Helsingin kaupunginmuseo, jolla on laajat kuvavalikoimat, joskaan sen nettipalvelussa ei näyttänyt olevan kaipaamiasi kuvia.

0 ääntä

Kommentit

Voisin lahjoittaa yhden vapaakappaleen teoksesta kirjastoon, jos on kadonnut.