Otsikko
Etsin kuvia Saariselän Tunturihotellista 1980 luvulta. Netistä ei oikein tahdo löytyä. Ruskaretki kuvat ovat hakusessa...

Kysytty

Etsin kuvia Saariselän Tunturihotellista 1980 luvulta. Netistä ei oikein tahdo löytyä. Ruskaretki kuvat ovat hakusessa...

Vastaus

Vastattu

Rovaniemen kaupunginkirjaston Lappi-osaston kokoelmasta löytyy Harri Hautajärven kirja ”Autiotuvista lomakaupunkeihin”, joka kertoo Lapin matkailun arkkitehtuurihistoriasta. Kirjassa on  pieni kuva Saariselän retkeilykeskuksesta, jota nimitettiin tunturihotelliksi vuonna 1985. Lisäksi kokoelmasta löytyy pienpainatteita, joissa näkyy hotellin kuvia.  Valitettavasti ei voi varmasti sanoa, että kuvat olisivat siltä ajalta.