Etsin kuumeisesti lastenlaulua 2000-luvun alusta, josta muistaakseni oli myös video. Siinä haudanryöstäjät menivät pyramidiin ja muumio pelästyttää heidät…

Kysytty

Etsin kuumeisesti lastenlaulua 2000-luvun alusta, josta muistaakseni oli myös video. Siinä haudanryöstäjät menivät pyramidiin ja muumio pelästyttää heidät.
Olen etsinyt Fröbelin palikoista ja Orffeista, joita arvelen vahvimmin.
Aihe on ajankohtainen Egyptin loisto näyttelyn vuoksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Kengurumeiningin kappale Faaraoiden maa yhtyeen Pom-pom-pomppimaan -levyltä (1999)? Levyä löytyy Helmet-kirjastoista. Myös Youtubesta voi kuunnella kappaleen: https://youtu.be/ZWwCnR3IOXE.