Etsin kreikankielisiä sanomalehtiä luettavakseni,voitko auttaa?kiitos

Kysytty

etsin kreikankielisiä sanomalehtiä luettavakseni,voitko auttaa?kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjastoon ei ole tilattu kreikankielisiä lehtiä. Niitä ei tule myöskään Espoon tai Vantaan kaupunginkirjastoihin. Saamani tiedon mukaan kreikankielisiä lehtiä voisi käydä lukemassa Helsingin yliopiston Porthanian-rakennuksessa, osoitteessa Yliopistonkatu 3.