Etsin kovasti yhtä Aila Meriluodon runoa - muistan tekstistä vaan ei mikään voi kuolla, ei kukat ei tuuli, ei rakkaus kuolla voi ohi polku vain kulkee ... jos…

Kysytty

Etsin kovasti yhtä Aila Meriluodon runoa - muistan tekstistä vaan

ei mikään voi kuolla, ei kukat ei tuuli, ei rakkaus kuolla voi ohi polku vain kulkee ...

jos oikein muistan, se on hänen kirjoittamansa eron jälkeen Lauri Viidasta - 1961. Missä teoksessa runo on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Aila Meriluodon, runon nimi "Jälkeenpäin" kokoelmasta Lasimaalaus vuodelta 1946. Runo löytyy Lasimaalauksen lisäksi Meriluodon kootuista, mutta myös esim. Ismo Loivamaan toimittamasta kirjasta Malja rakkaudelle (1993).