Etsin kotimaista elokuvaa, joka on tehty joko 60-luvun ihan lopussa tai 70-luvulla. Elokuvassa on häät ja hääyö, jotka sulhanen on myynyt miestenlehdelle. Häät…

Kysytty

Etsin kotimaista elokuvaa, joka on tehty joko 60-luvun ihan lopussa tai 70-luvulla. Elokuvassa on häät ja hääyö, jotka sulhanen on myynyt miestenlehdelle. Häät vietetään Bembölen kahvituvalla ja hääyö jossain hotellissa. Morsian ei ole tietoinen siitä, että hääyö on myös tarkoitus kuvata lehteen. Olen nähnyt elokuvan TV:ssä, mutta en löydä sitä mistään tietokannoista - en muista ohjaajaa enkä leffan nimeä. Elokuva on todella huono, mutta sillä on mahtava camp-arvo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty elokuva saattaisi olla Lasse Naukkarisen ohjaama ja Yleisradion Televisioteatterin tuottama 51-minuuttinen televisioelokuva Hääyö myytävänä (1978): "Sulhanen on myynyt häidensä oikeudet roskalehdistölle, ja juhlien tiimellyksessä asia alkaa valjeta myös morsiamelle ja häävieraille."
http://www.elonet.fi/title/ek4brl/tekija