Etsin Kontulasta ja sen ympäristöstä kertovaa kirjallisuutta, faktaa ja fiktiota. Yritin googlata, mutta google tietää vain Anna Kontulan. Voitteko auttaa?

Kysytty

Hei!

Etsin Kontulasta ja sen ympäristöstä kertovaa kirjallisuutta, faktaa ja fiktiota. Yritin googlata, mutta google tietää vain Anna Kontulan.

Voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyy useita Kontulaa käsitteleviä teoksia. Seuraavasta linkistä pääset tarkastelemaan näitä teoksia:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__SKontula__Ff%3Afacettopicplace%3AKontula%3AKontula%3AKontula%3A%3A__Orightresult__X0?lang=fin&suite=cobalt