Etsin kirjasarjaa jossa on noin 4-6 hengen tyttöporukka, joka kirjassa porukan eri tyttö on vähän niinkuin pääosassa. Kirjojen kannet ovat kaikki eri väriset…

Kysytty

Hei, etsin kirjasarjaa jossa on noin 4-6 hengen tyttöporukka, joka kirjassa porukan eri tyttö on vähän niinkuin pääosassa. Kirjojen kannet ovat kaikki eri väriset ja kirjan sivussa on aina eri hedelmä. Sellainen nuorten kirjasarja.

Vastaus

Vastattu

Hei

Olisikohan Cathy Cassidyn Suklaamuruset-sarja? https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/suklaamuruset

Tässä sarjassa on neljä tyttöä, ja sitten vielä viides, ja kirjojen kansissa on hedelmä.

3 ääntä

Kommentit

Tuli mieleen myös Ann Brasharesin Neljä tyttöä -sarja. Kertoo neljästä tytöstä, jotka jakavat samat farkut ja jokainen kansi on eri värinen.

Kuvaukseen sopii myös Sisters club-kirjasarja (Ann Bryant), mutta en muista, oliko kansien sivussa hedelmiä.

Minä etsin myös samaa kirjasarjaa! Ei ole mikään aiemmin mainituista. Luin kirjasarjaa ehkä vuosina 2010-2013 eli ihan uusi kirjasarja ei ole kyseessä. Tuolloin oli siis koko sarja kirjastossa.

Frendejä, kundeja - kirjasarja (Hopkins, Cathy) kuulostaa ainakin mahdolliselta vaihtoehdolta!