Etsin kirjallisuutta pro gradu -työhöni populaarimusiikin pedagogiikasta!

Kysytty

Hei! Etsin kirjallisuutta pro gradu -työhöni populaarimusiikin pedagogiikasta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla aineistoa, josta toivottavasti on apua opinnäytetyöhösi. Ensimmäinen on kirja, sen alla on artikkeleita ja alinna opinnäytetöitä.

- Musiikin filosofia ja estetiikka : kirjoituksia taiteen ja populaarin merkityksistä / Juha Torvinen & Alfonso Padilla (toim.) (Yliopistopaino, 2005)

- Demokratian "metodi" musiikkikasvatuksessa / Lauri Väkevä ja Heidi Westerlund (Musiikkikasvatus 2006 : 1-2, s. 33-38)
- Kellareista koulun penkille : rytmimusiikin opetus korostaa käytännönläheisyyttä, sosiaalisuutta ja selkeitä yhteyksiä oppiaineiden välillä / Jussi Kainulainen (Rondo liitto 2002 : 3, s. 25-29)
- Madonna & Mozart / Kuusisaari, Harri (Rondo 1996 : 9, s. 11)

- Musiikkikulttuurien murros koulujemme musiikinopetuksessa [Elektroninen aineisto] / Veera Jämsä (Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, 2010)
- Klassisesta laulusta pop-jazzlauluun [Elektroninen aineisto] populaarimusiikin ammatillisen laulunopetuksen kehittyminen ja muotoutuminen Suomessa / Jaana Raivio (Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, 2009)

Tiedot opinnäytetöistä ja artikkeleista ovat Linda- ja Arto-tietokannoista. Ne ovat vaapaasti verkossa käytettävissä. Sopivia hakusanoja ovat ainakin populaarimusiikki, pedagogiikka ja musiikkikasvatus.

http://linda.linneanet.fi/F?RN=268762481

https://arto.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI