Etsin kirjallisuutta LASINKAIVERRUKSESTA. Mistä saan esim. pääkirjastomme kautta kaukolainaksi. Asun Kuusankoskella.

Kysytty

Etsin kirjallisuutta LASINKAIVERRUKSESTA. Mistä saan esim. pääkirjastomme kautta kaukolainaksi. Asun Kuusankoskella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasinkaiverruksesta ei suomeksi tunnu kirjoja löytyvän. Lahden kaupunginkirjastosta löytyvät seuraavat englanninkieliset teokset:

Mainer, Horst: Glass engraving 1983
Matcham, Jonathan: Techniques of glass engraving 1987
Megroz, Gerlind: Swiss glass engraving 1982
Taylor, Josephine Majella: Glass engraving 1991

Manda-yhteisluettelon mukaan muista maakuntakirjastoista löytyy:
Graham, Boyd: Engraving glass : a beginner's guide
Palmer, Stuart: Glass engraving 1990
Peace, David: Glass engraving 1985
Rothenberg, Polly: Decorating glass : painting, embossing engraving, etching 1977

Näitä teoksia voitte kaukolainata oman kirjastonne kautta.