Etsin kirjallisuutta aiheesta "persoonan vaikutus onnistumiseen projektipäällikön tehtävässä", tarkemmin IT-projektipäällikön tehtävässä. Tai edes aiheesta …

Kysytty

Etsin kirjallisuutta aiheesta "persoonan vaikutus onnistumiseen projektipäällikön tehtävässä", tarkemmin IT-projektipäällikön tehtävässä.
Tai edes aiheesta "Persoonan vaikutus onnistumiseen"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheestasi löytyy runsaasti kirjaviitteitä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhteisestä Plussa-tiedonhausta. Projektijohtamisesta manittakoon tässä seuraavat viitteet: Jalava, Urpo: Innovatiiviseen projektijohtamiseen, Tammi, 2000; Välimäki, Tomi: Henkilöstön osaamisen kehittämisen toteutuksen arviointi, Työministeriö,2000; Pelin, Risto: Projektihallinnan käsikirja, Projektijohtaminen, 1999; Ruuska, Kai: Projekti hallintaan, Suomen atk-kustannus, Helsinki 1999; Immonen, Stina: Osaamis- ja innovointirakenteiden kehittäminen, Työministeriö, 1998; Jalava,Urpo: Tietoa luova projekti--polku oppivaan organisaatioon, Kirjayhtymä, 1998; Bennis, Warren: Managing people is like herding cats, Kogan Page, 1998.

Voit tulla itse kirjastoon tutkimaan viitteitä. Ne saat esiin tekemällä haun yleisöpäätteellä kohdasta "kaikki hakutavat ja luokka" hakulauseella (huom. sulut):(johtajuus tai johtaminen)ja (projektit tai projektityö). Tulokseksi saat 21 kirjaviitettä. Voit tehdä toisen haun hakulauseella: IT-projektit.

Persoonan vaikutuksesta onnistumisseen on niin ikään runsaasti psykologista kirjallisuutta saatavilla. Mainittakoon tässä taas muutamia: Keltinkangas-Järvinen, Liisa: Hyvä itsetunto, WSOY,1998; Goleman, Daniel: Tunneäly-lahjakkuuden koko kuva, Otava, 1997; Goleman, David: Tunneäly työelämässä, Otava, 1999; Tracy, Brian: Menestys & onnellinen elämä, WSOY, 1997. Myös enneagrammia ja NLP:tä käsittelevistä kirjoista voisit löytää tarvitsemaasi tietoa.