Otsikko
Etsin kirjaa tutkielmaan nimellä: Demokratia ja kasvatus / John Dewey Huomasin, että tämä kirja on tilattu, mutta en mistään löydä milloin teos on…

Kysytty

Hei,

etsin kirjaa tutkielmaan nimellä: Demokratia ja kasvatus / John Dewey
Huomasin, että tämä kirja on tilattu, mutta en mistään löydä milloin teos on lainattavissa? Osaatteko sano milloin näin olisi?

Vastaus

Vastattu

John Deweyn Demokratia ja kasvatus -teoksen ilmestymisajaksi on kansallisbibliografia Fennicassa merkitty maaliskuu 2021. Mikäli teos ilmestyy luvattuna ajankohtana, vievielä jonkin aikaa, ennen kuin teos saadaan kirjastoihin lainattavaksi.

Teos on jo varattavissa, joten sinun kannattaa tehdä teoksesta varaus, niin saat sen mahdollisimman lainattavaksi.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4183909