Etsin kirjaa Sarajärvi, A; Mattila L-R; Rekola L: Näyttöön perustuva toiminta -avain hoitotyön kehittämiseen 1.painos 2011 mistä mahdan kirjan löytää?…

Kysytty

Etsin kirjaa Sarajärvi, A; Mattila L-R; Rekola L: Näyttöön perustuva toiminta -avain hoitotyön kehittämiseen 1.painos 2011 mistä mahdan kirjan löytää?

Terveisin
katri

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu Tikkurilan ja Myyrmäen kirjastoihin Vantaalla. Lisäksi sitä on tulossa Pasilan, Töölön ja Malmin kirjastoihin.
Vantaan kappaleet todennäköisesti saapuvat viikolla 1 tai 2/2011. Varauksen kirjaan voi tehdä HelMet-järjestelmässä välittömästi kun se näkyy käsittelyssä -tilassa.