Etsin kirjaa nimeltä Moskovan Enkeli kirjailijan nimi ja alkuperäisteoksen nimi hakusessa myös

Kysytty

Etsin kirjaa nimeltä Moskovan Enkeli
kirjailijan nimi ja alkuperäisteoksen nimi hakusessa myös

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alunperin saksaksi vuonna 1968 ilmestynyt Stefan Olivierin vakoilijaelämäkerta Geliebte Genossin : die Lebensgeschichte der Helga Wannenmacher julkaistiin suomeksi Gummeruksen kustantamana 1969 nimellä Moskovan enkeli : naisvakoilijan tarina. Samana vuonna kirjasta otettiin kaksi lisäpainosta; neljäs painos tuli 1984, ja samana vuonna se ilmestyi myös Koko kansan kirjakerhon kautta.

Kirjastojen kautta Moskovan enkelin saa luettavakseen helposti - tässä malliksi kirjan saatavuus maakuntakirjastoissa: http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=Maakuntakirjastot&a…