Etsin kirjaa: Kotimaisen tupakan viljeleminen ja valm / Mikko Jortikka . Mutta kirjaston ainoa kappale näyttää olevan kadonnut...osaatko neuvoa mistä opusta…

Kysytty

Etsin kirjaa: Kotimaisen tupakan viljeleminen ja valm / Mikko Jortikka . Mutta kirjaston ainoa kappale näyttää olevan kadonnut...osaatko neuvoa mistä opusta voisi vielä etsiä tai voitteko ehkä hankkia uuden niteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jortikan kirja löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta Viikin tiedekirjastosta. Helmet-tietokannasta (http://www.helmet.fi) löytyvät tupakan viljelemistä käsittelevät kirjat ilmestyivät 1930- ja 1940-luvuilla, joten uusien niteiden hankkiminen ei ole helppoa.