Etsin kirjaa Kohtalon vuodet II. Pirkanmaan sotaveteraanipiirin kokoama. Kirjaa ei löydy: Virrat, Ruovesi, Kuru.

Kysytty

Etsin kirjaa Kohtalon vuodet II. Pirkanmaan sotaveteraanipiirin kokoama.
Kirjaa ei löydy: Virrat, Ruovesi, Kuru.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palvelusta http://mainio.kirjastot.fi/aloitus.asp löytyvät kaikki yleisten kirjastojen tietokannat, joihin on WWW-käyttöliittymä. Sieltä selviää esimerkiksi se, että kaipaamanne teos Kohtalon vuodet 1939-1945 kotiseudulla : kansan kokemaa ja kertomaa 2. osa' on tällä hetkellä paikalla kaikissa Tampereen kaupunginkirjaston sivukirjastoissa. Esittäkää siis kaukolainapyyntö lähikirjastossanne.