Etsin kirjaa/kirjoja, jotka kertovat kahdesta englantilaisista sisaresta, jotka lähtevät Italian Rivieralle Diano Marina nimisen kaupungin läheisyyteen…

Kysytty

Etsin kirjaa/kirjoja, jotka kertovat kahdesta englantilaisista sisaresta, jotka lähtevät Italian Rivieralle Diano Marina nimisen kaupungin läheisyyteen kesätöihin keräämään ruusutarhalta ruusuja. Tykästyvät alueeseen ja ihmisiin ja ostavat oliivitilan ja sen vanhan rakennuksen, jota remppaavat paikallisten avulla. Kirjan kirjoittanut sisar rakastuu paikalliseen kokki Ciccioon ja menee hänen kanssaan naimisiin lopulta. Näin muistelen. Kirjoja saattaa olla jopa kolme? Haluaisin lukea kirjat uudestaan, mutta kun en muista kirjoittajaa enkä kirjan nimeä. Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet Annie Hawesin kirjoja "Extra virgin : elämää Ligurian oliivilehdoissa", "Kypsä poimittavaksi" ja "Calabrian perintö". Kylä, josta Annie siskonsa Lucyn kanssa ostaa talon, on nimeltään Diano San Pietro.