Etsin kirjaa, jota luin nuorena varmaan 1990 taitteessa. Se oli seikkailu- tai fantasiakirja. Siinä oli kolme tai neljä ”outoa” tyyppiä. Yksi heistä oli…

Kysytty

Etsin kirjaa, jota luin nuorena varmaan 1990 taitteessa. Se oli seikkailu- tai fantasiakirja. Siinä oli kolme tai neljä outoa tyyppiä. Yksi heistä oli Hathaway. Muistelisin että hän oli iso kokoinen ja päässä hänellä oli joku epämuodostuma tms. Kirjan kantta muistelisin siniseksi ja että siinä oli avaruusaihe.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukijoilta saimme vinkin, että kirja voisi olla Diana Wynne Jonesin Kyylän kyydissä.

0 ääntä

Kommentit

Olisiko Diana Wynne Jonesin Kyylän kyydissä?