Etsin kirjaa, jossa päähenkilö muistaakseni asuu lastenkodissa. Eräänä päivänä hän herää ja huomaa, että kaikki muut henkilöt ovat kadonneet. Jossain kohtaa…

Kysytty

Hei. Etsin kirjaa, jossa päähenkilö muistaakseni asuu lastenkodissa. Eräänä päivänä hän herää ja huomaa, että kaikki muut henkilöt ovat kadonneet. Jossain kohtaa kirjaa hän saa postia, vaikka muita ihmisiä ei pitäisi olla enään olemassa. Sitten hän itse lähettää postia ja löytää toisenkin henkilön maailmasta ja lopulta he tapaavat, kun päähenkilö lähettää itsensä postissa kirjetoverillensa.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja lienee Roope Lipastin Terveisin Robinson Saarinen (WSOY, 2010).

Terveisin Robinson Saarinen | Kirjasampo