Etsin kirjaa, jossa olisi jotain tietoa vaikka lyhyesti kuvailtuna Venäjän perusterveydenhuollosta, mieluummin viimeseisen kymmenen vuoden ajalta.Löytyykö…

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa olisi jotain tietoa vaikka lyhyesti kuvailtuna Venäjän perusterveydenhuollosta, mieluummin viimeseisen kymmenen vuoden ajalta.Löytyykö sellaista tietoa suomen kielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt kirjaa, jossa kerrotaan Venäjän perusterveydenhuollosta suomeksi, mutta Maailman terveysjärjestön verkkosivuilta löytyy tietoa Venäjän terveydenhuoltojärjestelmästä englanniksi ja venäjäksi: http://www.euro.who.int/countryinformation/CtryInfoRes?COUNTRY=RUS&Ctry… . Valitse sieltä kohta Country highlights on health.