Otsikko
Etsin kirjaa, jossa kerrottiin vuosisadan vaihteen suomalaisten taiteilijoiden rakkaussuhteista. Se on varmasti noin kaksikymmentä vuotta vanha eikä valtavan…

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa kerrottiin vuosisadan vaihteen suomalaisten taiteilijoiden rakkaussuhteista. Se on varmasti noin kaksikymmentä vuotta vanha eikä valtavan paksu. Kansi oli punasävyinen. Muistaakseni ainakin Sibelius, Kallas, Järnefelt, Aho ja Leino tulivat käsiteltyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Kaija Valkosen teos Suurin on rakkaus (WSOY, 1997).