Etsin kirjaa jonka on kirjoittanut entinen Laitilan kunnanjohtaja. nimeä en muista. Kirjan nimi alkaa:kunnanjohtaja...Tarkalleen en nimen jatkoa muista mutta…

Kysytty

etsin kirjaa jonka on kirjoittanut entinen Laitilan kunnanjohtaja. nimeä en muista. Kirjan nimi alkaa:kunnanjohtaja...Tarkalleen en nimen jatkoa muista mutta jotain niin että luottamusmiesten( tai joidenkin) kusipylväs. Kirja on melko uusi koska ainakin Laitilan kunnan luottamushenkilöt saivat sen viime vuonna joululahjaksi. Onko Hämeenlinnan kirjastossa tämä kirja,kuka on kirjoittaja ja mikä nimi? Kiittäen jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatteko Arvi Savolaisen kirjaa Kunnanjohtajan kujanjuoksu? Minun käsittääkseni Arvi Savolainen toimi Vieremän kunnanjohtajana. Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että hän olisi ollut myös Laitilan kunnanjohtajana.
Eikä ainakaan sitä, että Laitilan kunnan luottamusmiehet saivat kirjan joululahhjaksi.

"Kirjani on puheenvuoro. Se
pyrkii kertomaan siitä henkisestä väkivallasta,
joka kunnanjohtajiin saattaa kohdistua,
sanoo Vieremän kuntaa 25 vuotta
palvellut kunnanjohtaja Arvi Savolainen
kotonaan Piikkiössä."
http://gamma.nic.fi/~sakinseu/aakustit/Aakusti12005.pdf

Hämeenlinnan kirjastossa ei mainittua kirjaa ole, mutta tilaamme sen teille kaukolainaksi muualta. Samaa pätee siihen, jos kyseessä olisikin jokin muu kirja. Reippaasti kirjastoon tekemään kaukolainapyyntöä!

0 ääntä

Kommentit

Minulla on tämä kirja ja olin sen unohtanut täysin kirjahyllyyni, poistaessani kirjoja löytyi tämä "aarre" olin sen tilannut kirjakaupan kautta. Tiesin tästä kirjasta kun siitä puhuttiin Viekunnassa käydessäni silloin kun se oli ilmestynyt ostin sen, koska siinä kerrottavista ihmisistä suuren osan tiedän ja tunsin, olenhan Viekunnasta kotoisin. Kyllä minä nauroin ja joskun hammastapurin sen kieroilun venkoilun tähden (kolulutoimenjohtaja ym. ym "johtajat" ja pätemisentarpeessa olijat.

Jyrki Kataisen sanoin; politiikka kaipaa ryhtiliikettä.

Minulla on meneillään tämä kirja. Se kirvoitti etsimään tietoa sen kirjoittajasta. Sukulaiseni haluaa luettavakseen sen hetimiten .
Tuli vain mieleeni, että hyvä käsikirjoittaja saisi hyvinkin hauskan televisiosarjan tuosta as. kirjasta
Hakusanalla" arvi savolainen" löytyi tämä sivu ja halusin kommentin tähän.
Kirja on täynnä hauskoja kohtia, yksi tässä "alkoholijuomia vain kalaruokien kanssa"

Laitilan ex-kaupunginjohtaja Heimo Polvi meni kaupunginjohtajaksi Pieksämäelle. Siellä hän kirjoitti kirjan Kunnallispolitiikan kusitolppana.