Kauhukertomuksia nuorille

Kysytty

Hei! Etsin kirjaa, jonka olen nuorena lainannut kirjastosta. Kirjan kannet olivat mustat, muistaakseni keltaista/kultaista reunoilla. Nuorten kauhukirjallisuus kyseessä. Kirjassa oli eri kauhutarinoita joista muistan mm.
- suohon liittyvän tarinan
- puutarhaan
- tyttö ja ullakko(?).
Olisin todella onnellinen jos kyseinen kirja löytyisi. Olen etsinyt nyt kirjaa muutaman vuoden tuloksetta.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kirja olla Keskiyön kummitusjuttuja (2003). Siitä löytyy ainakin kauhutarina tytöstä ullakolla.