Etsin kirjaa, jonka olen lukenut muutama vuosi sitten ja haluaisin lukea uudelleen. Kirja oli ulkomaista kaunokirjallisuutta, kirjailijaa en muista mutta…

Kysytty

Hei! Etsin kirjaa, jonka olen lukenut muutama vuosi sitten ja haluaisin lukea uudelleen. Kirja oli ulkomaista kaunokirjallisuutta, kirjailijaa en muista mutta sanoisin ranskalaiseksi. Varma en ole. Kirja oli ohut, ainakin kyseinen painos pientä tekstiä. Kirjassa nainen saapuu kylään tutkimaan lintuja. Hän asuu talossa vuokrahuoneessa. Kylässä oli mielestäni toinenkin muukalainen, mies. Paljoa muita yksityiskohtia en muista. Kirjassa oli jollain tapaa surumielinen tunnelma, päähenkilöllä saattoi olla jotain surullista tai raskasta menneisyydessään. Löytyisikö näillä tiedoilla mitään?

Olen lukenut kirjan muutama vuosi sitten, eikä se silloin ainakaan vanha julkaisu ollut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja voisi olla ranskalaisen Claudie Gallayn Tyrskyt (Avain, 2011).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/http%253A%252F%252Fwww.btj.fi%252Fat_1463273