Etsin kirjaa, jonka nimeä enkä kirjoittajaa muista. Kirjailija on joko kanadalainen tai Yhdysvalloista (nainen). Romaanin päähenkilö on menestyvä…

Kysytty

Hei
Etsin kirjaa, jonka nimeä enkä kirjoittajaa muista. Kirjailija on joko kanadalainen tai Yhdysvalloista (nainen).
Romaanin päähenkilö on menestyvä naiskirjailija. Kirjassa kirjailija käy muistaakseni kirjeenvaihtoa kustantajansa kanssa. Samaan aikaan päähenkilön tytär, jonka piti lähteä opiskelemaan yliopistoon, katoaa äkillisesti, mutta löydetään myöhemmin kerjäämässä kadulta.
Kirja teki vaikutuksen minuun ja tahtoisin suositella sitä, mutta romaanin nimi täytyisi edes muistaa.
Ystävällisin terveisin Riikka

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä kanadalaisen Carol Shieldsin teos Ellei? Kuvailusi sopisi siihen hyvin.