Etsin kirjaa, jonka luin joskus lapsena (olen nyt 33). Siinä oli erilaisia perheitä - muistelisin, että yhden niistä sukunimi oli ehkä Sukkela ja sen kaikki…

Kysytty

Hei,

Etsin kirjaa, jonka luin joskus lapsena (olen nyt 33). Siinä oli erilaisia perheitä - muistelisin, että yhden niistä sukunimi oli ehkä Sukkela ja sen kaikki jäsenet olivat ripeitä toimissaan. Yhdessä perheessä taas oli Manjaana-niminen tyttö, ja sen jäsenet olivat lupsakoita eikä kiire ollut mihinkään. Muitakin perheitä oli, ja niillä oli kullakin omat luonteenpiirteensä. Kirjassa oli kuvitus myös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Gunnel Linden kirjoittama "Hullunkuriset perheet" (julk. Gummerus v. 1972).