Etsin kirjaa, jonka kannessa on teksti "Punaisia tupia ja perunamaita". Teos käsittelee vanhoja, perinteisiä kädentaitoja. Olen pitänyt kirjaa käsissäni, mutta…

Kysytty

Etsin kirjaa, jonka kannessa on teksti "Punaisia tupia ja perunamaita". Teos käsittelee vanhoja, perinteisiä kädentaitoja. Olen pitänyt kirjaa käsissäni, mutta nyt se on kateissa... Teos on verraittain uusi, max 6 v sitten ilmestynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmastikin Kai Linnilän ja Seppo Saraspään kirjaa: "Punainen tupa ja erämaa : Rikkaan arjen allakka", joka ilmestyi Kariston kustantamana vuonna 2000. ISBN 951-31-1626-3.

Kirja on järjestetty almanakan tapaan kuukausittain. Se sisältää lyhyitä, huumorin pilkkeellä kirjoitettuja artikkeleita ajankohdan töistä, perinteistä, kasveista jne. Ja tietenkin ruoanvalmistusohjeita.