Etsin kirjaa, joka kertoo päiväkirjamaisesti äidin ja tyttären tarinaa. Äiti on jättänyt tyttärensä huumeiden vuoksi. Ainakin jossakin kohtaa äiti on Ruotsissa…

Kysytty

Etsin kirjaa, joka kertoo päiväkirjamaisesti äidin ja tyttären tarinaa. Äiti on jättänyt tyttärensä huumeiden vuoksi. Ainakin jossakin kohtaa äiti on Ruotsissa... Kirja ei ole kovin uusi, muistelisin lukeneeni sen lähemmäs 10 vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Nina Honkasen romaani Gladiaattori : (3650 g elämästä vasemmalle) (WSOY, 2002). Juonikuvaus löytyy esim. Kirjasampo-sivustolta: http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_30738#.Vfan7ZdUlvo.