Etsin kirjaa, joka kertoo erityislapsen/ nuoren vanhemmuudesta.Erityisesti kirjassa ollut huumenuoren äidin tarina kiinnostaa. Olen lainannut sen kirjastosta…

Kysytty

Hei
Etsin kirjaa, joka kertoo erityislapsen/ nuoren vanhemmuudesta.Erityisesti kirjassa ollut huumenuoren äidin tarina kiinnostaa. Olen lainannut sen kirjastosta joskus. Muistelin, että kirjan nimi olisi ollut Leijonaemot tms. Oma hakuni antaa minulle vain tulokseksi kirjan Leijonaemojen tarinat (2015) eikä se ole sama kirja. Löytyisikö se tätä kautta?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kuvailemaasi kirjaa ei löytynyt. Voisiko kyse olla Leijonaemojen tarinat kirjan aiemmasta, vuoden 2005 painoksesta? Erityislapsen vanhemmuudesta on ilmestynyt mm. 2020 Ulla Anttilan kirja Erityislapsen vanhempana : voimavaroja hyvään elämään (Kirjapaja). Löytyisikö kirja tästä Vammaisperheyhdistys Jaatisen kirjalistasta: https://www.jaatistietopankki.fi/kirjallisuus-ja-artikkelit/vammaisuuteen-liittyvaa-kirjalli/