Etsin kirjaa, joka kertoo brittisisaruksien muutosta Italian maaseudulle, talon hankinnasta ja kunnostamisesta.

Kysytty

Etsin kirjaa, joka kertoo brittisisaruksien muutosta Italian maaseudulle, talon hankinnasta ja kunnostamisesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet Annie Hawesin kirjaa Extra virgin : elämää Ligurian oliivilehdoissa (suomentanut Arja Gothoni, Tammi, 2001). Kirjalle on ilmestynyt myös jatkoa: Kypsä poimittavaksi (suomentanut Arja Gothoni, 2003) ja Calabrian perintö (suomentaneet Arja Gothoni ja Inkeri Koskinen, 2007).