Etsin kirjaa, joka käsittelee ns. putkistovoimistelua. Siitä on tietääkseni ilmestynyt kirja, mutta en muista kirjoittajaa enkä löytänyt näillä sanoilla…

Kysytty

Etsin kirjaa, joka käsittelee ns. putkistovoimistelua. Siitä on tietääkseni ilmestynyt kirja, mutta en muista kirjoittajaa enkä löytänyt näillä sanoilla plussastakaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

TEKIJÄ/UPPHOV: Putkisto, Marja
Tarkoittanet seuraavaa kirjaa: Marja Putkisto: Method Putkisto--syvävenytyksellä solakaksi/suomentanut Sari-Anne Ahvonen (Gummerus, Jyväskylä, 1997). Kirjan saatavuustiedot voit tarkistaa aineistotietokannastamme Plussasta (www.lib.hel.fi/plussa).