Etsin kirjaa, joka ilmestyi Pollux-kirjakerhossa 2005-2007 aikoihin. Kirjassa oli tynnyriratsastusta harrastava tyttö nimeltä Alison ja hän joutui kirjan…

Kysytty

Etsin kirjaa, joka ilmestyi Pollux-kirjakerhossa 2005-2007 aikoihin. Kirjassa oli tynnyriratsastusta harrastava tyttö nimeltä Alison ja hän joutui kirjan alussa onnettomuuteen, jossa hevonen törmäsi porttiin.

Vastaus

Vastattu

Tynnyriratsastusta harrastava tyttö nimeltä Alison seikkailee Sharon Siamonin kirjasarjassa Mustang-vuoren ratsut.

Kirjassa Yhden tytön hevonen Alison loukkaantuu onnettomuudessa.