Etsin kirjaa 70-luvulta. Kertoo kodeiiniriippuvaisen elämänkohtalosta. Kirjan nimessä saattaa esiintyä helsinkiläinen puisto, Ruttopuisto, Ruskapuisto,…

Kysytty

Etsin kirjaa 70-luvulta. Kertoo kodeiiniriippuvaisen elämänkohtalosta. Kirjan nimessä saattaa esiintyä helsinkiläinen puisto, Ruttopuisto, Ruskapuisto, Vanhankirkon puisto.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Pentti Nordgrenin vuonna 1977 ilmestynyt romaani Pilvipuisto.

Kirjan esittely Kirjasammossa: http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_44374