Etsin kirallisuuden tietokirjaa, jossa olisi tietoa Mikko Rimmisestä. Elämänkertatiedoeilla ei ole väliä.

Kysytty

Etsin kirallisuuden tietokirjaa, jossa olisi tietoa Mikko Rimmisestä. Elämänkertatiedoeilla ei ole väliä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näissä kirjoissa on käsitelty Mikko Rimmisen kirjailijan työtä ja tuotantoa:

Sisättö, Vesa: Aapelista juoppohulluun (Avain, 2012)
Silfverberg, Anu: Sata sivua : tekstintekijän harjoituskirja (Avain, 2010)
Uudelleen luettua (Kirjapaja, 2008)
Kotimaisia nykykertojia. 7 (BTJ Kustannus, 2008)
Kieltä kohti (Otava, 2008)
Sananjalka : Suomen kielen seuran vuosikirja. 49 (Suomen kielen seura, 2007)
Kohtauspaikkana kieli : näkökulmia persoonaan, muutoksiin ja valintoihin (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2006)

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Rb1844430__Sd%3A%28rimminen%…