Etsin kiinalaista dekkarikirjailijaa. Nimi oli jotakin Xialong Shi tai sinnepäin. Hän on kiinal kirjallisuuden professori ja kirjoittanut ainakin 4 dekkari,…

Kysytty

Etsin kiinalaista dekkarikirjailijaa. Nimi oli jotakin Xialong Shi
tai sinnepäin. Hän on kiinal kirjallisuuden professori ja kirjoittanut ainakin 4 dekkari, jotka suomennettu. Lainailin niitä kirjastosta viime keväänä, kesänä. Nyt suosittelen eteenpäin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englanniksi kirjoittavalta Xiaolong Qiulta (s. 1953) on tähän mennessä suomennettu viisi dekkaria:

Punaisen sankarittaren kuolema (2005)
Punaisen merkin tanssija (2006)
Musta sydän (2007)
Kahden kaupungin tarina (2008)
Punapukuiset naiset (2009)