Etsin keittokirjoja, kasvisruoka, missä ohjeissa ei olisi pitkää listaa aineksista ja mitkä valmistuisivat melko nopeasti. Olen tykännyt Virpi Mikkosen …

Kysytty

Etsin keittokirjoja, kasvisruoka, missä ohjeissa ei olisi pitkää listaa aineksista ja mitkä valmistuisivat melko nopeasti. Olen tykännyt Virpi Mikkosen 'pikaruoka' -resepteistä. Löytyykö muita samankaltaisia Helmetistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lastenosaston keittokirjakokoelmaan kannattaa tutustua; kohdeyleisö huomioon ottaen on sekä tarvittavien ruoka-aineiden määrä että valmistamiseen käytettävä aika kohtuullinen.

Kirja Lapsiperheen vegaanikeittokirja lupaa sujuvoittaa arkea. Tarjolla on tiistain kohdalla nopeita pannureseptejä.

https://vegaaninruokavuosi.com/2020/09/17/lukunurkka-lapsiperheen-vegaa…