Etsin kaunokirjallisia teoksia jotka käsittelevät ryhmän toimintaa, ryhmän jäsenyyttä, ryhmän johtajuutta ihminen ryhmässä ryhmäilmiöt

Kysytty

Hei

Etsin kaunokirjallisia teoksia jotka käsittelevät
ryhmän toimintaa,
ryhmän jäsenyyttä,
ryhmän johtajuutta
ihminen ryhmässä
ryhmäilmiöt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen Helmet -verkkokirjastosta löytyy joitakin kaunokirjallisia teoksia, joiden sisällönkuvailussa on käytetty asiasanana termiä ’ryhmät’ tai muutamassa teoksessa ’etniset ryhmät’. Teosten saatavuustiedot voi tarkistaa sivulla www.helmet.fi. Tässä lista teoksista:
Laine, Jere: Pako (Books on Demand 2011)
Shamsie, Kamila: Kartanpiirtäjä (Gummerus 2011)
Huston, Nancy: Enkelin kosketus (Gummerus 2007)
Smith, Zadie: Valkoiset hampaat (WSOY 2003)
Vesanto, Meri: Tää (ntamo 2010)
Martucci, Frank J.: Huntik: taika-amulettien metsästäjät (Agricola 2009)
Bolano, Roberto: Kesyttömät etsivät (Sammakko 2009)

3 ääntä

Kommentit

Ei välttämättä kaunokorjallisuuden piiriin kuuluva mutta mielestäni lukemisen arvoinen, aihepiiriäsi koskeva kirja: Komppania pienoisyhteiskuntana, kirjoittaja Pipping