Etsin Kaija Hillebrandtin (omakustanne)kirjaa "Rakkain terveisin", joka kertoo hämeenlinnalaisen asuntoyhtiön historiasta. En tiedä, mistä sen voisi saada …

Kysytty

Hei!

Etsin Kaija Hillebrandtin (omakustanne)kirjaa "Rakkain terveisin", joka kertoo hämeenlinnalaisen asuntoyhtiön historiasta. En tiedä, mistä sen voisi saada (ostaa, siis) ja ajattelin kysyä teiltä. Hienoa jos voitte auttaa...ehkä siellä Hämeenlinnan kirjastossa joku tietää suoralta kädeltä?

Omakustanteita taitaa muutenkin olla hankala saada käsiinsä ellei tavoita kirjoittajaa itseään tai satu tietämään jotain jälleenmyyjää. Vai olisiko kenties muuta vinkkiä?

Ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaija Hillebrandtin teos "Rakkain terveisin: elämää Hämeenlinnassa Niittykatu 1:n pihapiirissä 1882-1957" lienee hankittu Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmaan suoraan tekijältä, enkä löytänyt sitä uusia, enkä vanhoja kirjoja myyvistä verkkokirjakapoista.

Teosta löytyy Hämeenlinnan kirjaston kokoelmista (http://hameenlinna.kirjas.to), jos haluat hankkia teoksen itsellesi, kannattaa varmaan tiedustella teosta suoraan tekijältä.