Etsin joitain vuosia sitten lukemaani, ehkä yhdysvaltalaisen tai brittikirjailijan kirjoittamaa kirjaa. Kirja alkaa muistaakseni siitä, että nainen vapautuu…

Kysytty

Hei, etsin joitain vuosia sitten lukemaani, ehkä yhdysvaltalaisen tai brittikirjailijan kirjoittamaa kirjaa. Kirja alkaa muistaakseni siitä, että nainen vapautuu vankilasta. Itse tarina kertoo tytöstä/nuoresta naisesta, jonka äiti sairastaa parantumatonta syöpää. Muistan myös, että tyttö ui kirjan aikana paljon meressä, eli ilmeisesti tapahtumat sijoittuvat meren rannalla olevaan paikkaan. Lopulta tytär jollain tavoin avustaa äitiään kuolemaan ja saa siitä vankeustuomion.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja saattaisi olla Anna Quindlenin Se mikä on totta (Gummerus, 1999).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_5501