Otsikko
Etsin insinööri opusta Ammattikorkea kouluun. Missä olisi esim. pääsykoke matematiikka ja fysiikka. Terv. Arttu Aaltonen

Kysytty

Hei, etsin insinööri opusta Ammattikorkea kouluun.
Missä olisi esim. pääsykoke matematiikka ja fysiikka.
Terv. Arttu Aaltonen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, pääsyoppaita insinöörikoulutukseen valmistautumista varten ilmestyy vuosittain esim. Tammertekniikan kustantamana. Kirjastoista löytyy muitakin matematiikan ja fysiikan kertauskirjoja, joista on hyötyä pääsykokeisiin valmistautumisessa.