Etsin Ingmar Bergmanin elokuvaa Persona, onkohan se jossain pääkaupunkiseudun kirjastoissa?

Kysytty

Etsin Ingmar Bergmanin elokuvaa Persona, onkohan se jossain pääkaupunkiseudun kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvaa on monissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa.
Valitse HelMet tietokannasta http://www.helmet.fi sanahaku. Kirjoita hakuruutuun Persona elokuvat, saat saatavuustiedot esille.
Teoksen nimellä haettaessa voit rajata hakutuloksen aineiston mukaan Rajaa/Järjestä hakua -painikkeella ruudun ylälaidasta.